En Garantili Facebook Hesap Kurtarma Yöntemleri

Bu yazımda çalınan Facebook hesabınızı nasıl kurtarabileceğinizi anlatacağım. Ama yazıma başlamadan önce hesabınızı nasıl çaldırmazsınız nasıl güvenli hale getirirsiniz onlardan bahsedeceğim. Çünkü hesabınızı güvenli hale getirmek daha sonraki olumsuz olayları yaşamanızı engelleyecektir.

Hesabınızı daha güvenli hale getirin

Öncelikle hesabınızı daha güvenli hale getirmenin yollarını düşünün. Şifrenizi zor bir şifreden seçin, belirli zamanlarda güncelleyin. Yani genel olarak seçilen şifreler “123456” veya “asdfg” gibi şifreler olabiliyor. Bu tarz şifreler kırılması en kolay şifrelerdir.

Telefon onaylı girişleri açın. Yeni bir bilgisayara tarayıcısı ya da telefondan Facebook hesabınıza girildiğinde cep telefonunuza bir şifre gönderilecektir. Bu şifreyi girmeyenler hesabınıza giriş yapamazlar. Bu şekilde hem hesabınıza birisinin girmeye çalıştığını da anlayabilirsiniz.

Bu yazıyı yeni okuyor ve ya hesabınızı güvenli hale getirmemiş olabilirsiniz

Bu durumda hesabınız muhtemel çalınmalara ve virüs bulaşmalarına açık halde duracaktır. Kolay bir şifreniz varsa birileri şifrenizi kolayca tahmin edip hesabınıza giriş yapabilecektir. Böyle bir şey başınıza geldiğinde ne yapabileceğinizi yazının devamında bulabilirsiniz.

Çalınan Facebook hesap kurtarma seçenekleri

Çalınan hesabınızı kurtarmanın en bilinen ve en hızlı yolu mail adresinize yeni bir şifre istemektir. Yeni bir şifre istemek için Facebook giriş sayfasında “Hesabını mı unuttun” butonuna tıklayın. Açılacak olan sayfadaki alana e-mail adresinizi girerek yeni şifre seçeneklerini değerlendirebilirsiniz.

facebook yeni şifre isteme

1. Seçenek (Mail Hesabı Girişi İle Hesap Kurtarma)

1 Seçeneği seçtiğinizde aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi bir bölüm gelecek ve mail hesabınıza giriş yaparak yeni şifrenizi alabileceksiniz.

facebook hesap kurtarma seçenekleri

2. Seçenek (Mail Adresinize Yeni Şifre Gönderimi)

2. Seçeneği seçtiği seçtiğinizde yine mail adresinize bir mail gönderilecek ve bağlantıya tıklayarak yeni şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.

3. Seçenek (Kayıtlı Cep Telefonunuza Kod Gönderilmesi)

3. Seçeneği seçerek cep telefonunuza bir kod gönderilmesini isteyebilirsiniz. Telefonunuza gelecek olan bu kod ile Facebook hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Not: Biz yaptığımız denemede ilk seçenek seçildiğinde de cep telefonuna kod otomatik olarak geliyor.

Bunlardan Hiçbiri Yoksa

Yukarıdaki kurtarma seçeneklerinden hiçbiri sizde mevcut değilse, o zaman kutucuğun altındaki “Bunlara artık erişimin yok mu?” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Bu bağlantıya tıkladığınızda aşağıdaki gibi bir seçenek gelecektir. Buraya telefon numaranızı yada mail adresinizi girebilirsiniz. Açıklamada da yazdığı gibi size hesabınızı kurtarma konusunda bu iletişim araçlarından dönülecektir.

facebook hesap kurtarma son koz

Sonuç: Yazıda özet olarak Facebook hesap kurtarma seçeneklerinin tümünü anlattık. Bu yöntemler ile hesabınızı kolayca geri alabilirsiniz. Tüm bunlara rağmen hala hesabınızı alamadıysanız veya herhangi bir sorun yaşıyorsanız aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bize bildirin. En kısa sürede yorumunuz cevaplanacaktır.

Not: Yorum bölümünü kullanırken lütfen özel bilgilerinizi paylaşmayınız

İlgili Makaleler

328 Yorum

  1. Numara mi giriyorum olmuyo adımı soyadımı giriyorum çıkmıyo hesabım arkadaşlarım in adını ve soyadını giriyorum yine olmuyo hesabım sürekli çıkmıyo. Neden acaba…?

    1. Hesabınızı bulamıyorsanız muhtemelen hesabınız kapatılmış ve silinmiştir. Aynı maille yeni bir hesap açmayı deneyin. İlk adımda bir uyarı alırsanız hesabınız kapatılmıştır.
      Facebook politikaları hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
      https://www.facebook.com/policies/

      1. benim hesabım varken yeni bir hesap açılıyor benim eski hesabımı geri nasıl alırım

  2. açmış olduğum sayfa birsüre sonra açamıyorum tekrar tekrar açıncada başkasının kullandıgını söyleniyor kullanan benim ama terar açamağdığimdan dolayı ne yapayımda facebook sayfasına erişeyim tşk

  3. Hesabima giriş yapamıyorum.
    Guvenlik nedeniyle bir süreliğine engellendi yazısını görüyorum.yada bir baska internet sağlayıcıdan yeniden giriş yapınız deniyor..
    Bu nedir?

    1. Sanırım doğal olmayan şeyler yaptığınız için güvenlik engeline takıldınız. Yada internet sağlayıcınız güvenli değil. Uyarıdaki adımları takip etmeniz gerekmektedir.

  4. Facem deki başka sayfayı silerken çıkış yaptım hiçbir sekilde giremiyorum tüm bilgileri unuttum yardım edbilirmisiniz

  5. Yelefon numaram kaytlı e posta kayıtlı yinede giremiyorum şifreyi yeniliyorum açılmıyor
    Hesabınız kilitlendi diyor

  6. Yelefon numaram kaytlı e posta kayıtlı yinede giremiyorum şifreyi yeniliyorum açılmıyor
    Hesabınız kilitlendi diyor

    1. Benimde.hesabim.geçiçi.olarak.kitlendi.diyor.ama.nedenini.bilmiyorum.boşuna.para.verip.düzgün.bir.şekilde.kullanma.olanağım.olmuyor.bir.çözüm.istiyorum..hesabıma.kavuşmak.için.çözüm.lütfen.açılsın.hesabım.artık.yeter.beklettikleri.saygı.sevgi.slm.

  7. Serkan Ahmet Sepin adlı eski hesabıma ait bilgileri unuttum. Hesabımı kurtarmak istiyorum.

  8. Hesabım geçici engelli..açılmasını istiyorum..kural ihlali yapmadım..şifre onayda hata yapmış olabilirim belki.saygılr

  9. Bn sifremi unuttum ve e postamda eski numaram oldugu icin yeni sifre isteyemiyorum sifremi yenilemek icin ne yapmaliyim

  10. Facebook sifremi unuttum. Kayitli e postamin sifresinide unuttum. Ve en kotu yani kayitli olan tel numaramda kapandi. Tum yollar kapali gorunuyor. Hesabimi nasil geri alabilirim. Lutfen yardimci olun

  11. Uzun zamandır kullandığım Facebook sayfam kapanmış ve açamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

  12. Facebook hesabım arkadaş tarafından şikayeti ile kapandı ve açamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

  13. İyi günler benim hesabım donduruldu yaklaşık bir iki yıl önce kullanıcı adı kaydettiğim için kullanıcı adıyla giriş yapıyordum. Fakat hesabı geri açmak için illa é posta istiyor ama onun yerine hesabıma kayıtlı olan telefon numarasinikabul etmiyor acaba bi fikrini var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz?

  14. hesap acamiyorum sifremi unuttum email adresine sifte gonderdik diyo ama gelmiyor email ulasamiyorum

  15. fesbuk sayfama virüsden dolayı giremiyorum şifreyi değiştirdim gene olmuyor ne yapmalıyım

      1. 3 NİSAN 2017 DE HESABIM KAPANDI 72 SAAT SONRA MAİL GÖNDERECEĞİZ DEDİ ÇOK DAHA FAZLA ZAMAN GEÇTİ MAİL HAAALA GELMEDİ BEN DE HESABIMA GİREMİYORUM. ŞİFRE YENİLEME DEFALARCA YAPTIM .E POSTA TEL. DOĞRULAMA DEFALAR CA YİNE AÇILMADI.
        TANITIM İÇİN REKLAM VERMİŞTİM BİTTİ SAYDALARIM VAR HİÇ BİRİNE ULAŞAMIYORUM
        LÜTFEN YARDIMCI OLUR MUSUNUZ

  16. Facebook sifrem kabul etmiyor herseyi denedim ama olmuyor kucukken acmistim baska numara yazmisim baska il yazmisim onun icin kabul etmiyor baska turlu nasil kurtaririm

  17. Sanırım eski mail adresinden Facebook hesabım kayıtlı güncelleme ve telefon numaram olduğu halde şifremi unuttum değiştirmek istiyorum fakat eski mailime yolluyor eski mailimde tamamen kapanmış bu ne biçim birşey ya güvenlik için değişiklik şart dedi şimdi şifremi unuttum saçma sapan aktivasyon kodunu illa maile yolluyor işte telefonu ona yolla sor yani telefonmu olsun

  18. hiçbir şekillde facebook senin hesabını başkasına rahatlıkla veriyor hesabını almak istediğinde seni tanımıyoruz diyor telefon numaranı bile tanımadığını söylüyor hep yalan önemsemiyorlar

  19. Facebook mobil uygulamasından çıktım,ama aklıma birşey geldi tekrar girmek istediğimde fotoğrafımın üzerine dokununca şifre istedi
    2 kez doğru şifreyi girdiğim halde kabul etmedi,3. kez denersem ve yine kabul etmezse işim zorlaşır diye “şifre yenilemeyi tercih” ettim
    e-mail adresime gelen kodu girdiğimde “somethink went wrong” gibi birşeyler yazdı,tekrar kod istedim bu defa yeni şifreyi istedi,şifreyi yeniledim ve tekrar giriş yapmak istediğimde yeni şifreyi de kabul etmedi
    tekrar kod istediğimde her defasında “bilinmeyen hata” uyarısı verdi
    ve en sonunda,e-mail adresime hep aynı kodu göndermeye başladı ve ben de aynı kodu girdiğimde “çok fazla deneme yaptınız,daha sonra tekrar deneyin” uyarısı verdi
    8-10 saat bekleyip denediğimde yine “çok fazla deneme” uyarısı verdi
    arkadaşlarımın hesabından baktım,hesabım duruyor yani kapanmamış
    ama messengeri kullanamıyorum,facebook hesabıma da giriş yapamıyorum

  20. Faceme giremiyorum eski tel no kapandi gmil.şifremi eski hattimda hatirlamiyorum şifre yanliş nasil facemi kurtarabilirim 🙁 yardim lütfen

  21. Hesaplarımı hepsini silmek istiyorum açtığım son hesap hariç şifremi unutuyorum bukunuda yardımistiyorum birde mesenceri kulanamıyorum vashap kukanamıyorum yardıcı olursanız sevinirim

  22. 20.04.2017 akşamı hesabım çalındı bir haftadır ulaşamıyorum lütfen yardımcı olurmuusnuz

  23. SÜLEYMAN YASDI facebook kapalı silindi yeniden giriş yapmak istiyorum ama bir türlü giriş yapmıyorum

  24. Hesabiminnumarasi kapatıldı onum araya kod geliyor diyor fakat tlfn numarasi kullanılmıyor başka bir mail e msj gelir dedi dediklerinizi yaptım fakat yine aynı kod istedi daha sonrada aradan zaman geçti facebookum tamamen kapatılmış kimlik gönderdim email a dresimdeyok napicam yardımcı olur musunuz kimlik gönderdim daha açılmadı peki kimlikten sonra açılırsa yine mi kod isteyecek o numara iptal oldu imkanı yok nerden bulucam numara bu0544263****

  25. Benim gercek hesabimi kapatti facebook alamiyorum kimlik dogrulamasida yapmiyor napmam lazim acil cvb verin ne olur bana

  26. Telefon numaramla hesap almıştım.Aynı numara ile başka bir hesabım daha olduğu için diğer hesabıma şifre alamıyorum.Hesabıma giremiyorum.E posta da yok.Bir türlü olmuyor.Sinir oldum.:)) Lütfen yardımcı olun.Sevgiler.

  27. Ben Nazan Şengül hesabım çalındı kimlik doğrulamasıda kabul edilmiyor sizin gönderdiğiniz şifre elime ulaşmıyor çalan şahsın eline geçiyor lütfen 1 ayı geçti hesabımın şahsıma iade edilmesini arz ediyorum E-posta parolamı unuttuğum için hiçbirşey yapamıyorum rica ediyorum yardım edin

  28. Sürekli Facebook hesabım zaman aşımına uğramış bir hesap kapanmıştır uyarısı aliyorum

  29. Kimlikli gerçek hesabım kapatıldı ve nüfus cüzdanı ehliyette gönderdim açılmadı hesabıniz kapatildı diyor

    1. Hesabınızı slmek istemiyorsanız kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Giriş yaptığınızda silme işlemi iptal olacaktır.

  30. Slm ben face açıp kullanamıyorum çünkü hemen kapanıyor numaradan da açsam hemen kapanıyor Kimlk istyr napcan lazım lutfen yardmcı olu. Bna kendı resmım kese açsam olmuyorm

  31. IKI FAKTÖRLU KIMLIK DOGRULAMASI GEREKTİĞİ İÇİN ULASAMIYORUM HESABIMA.KOD DA GELMİYOR TELE YARIMCI OLURMUSUNUZ

  32. Kimlik atmam istendi attim ne kadar surede açılır aile hesabim ilk kez basima geliyor 9 10 yillik hesap

  33. kişisel hesabım kapatıldı kimlik yolladım sıze en kısa zamanda e maille haber edecez dediler bir hafta oldu hesabım hala açılmadı lütfen yardım edin

  34. Eski numaramla kullandigim face sifremi unuttum numaramda bloke oldu hesabima ulasamiyorum nasil girebilirim faceme yardimci olurmusunuz

  35. Slm fc benim numarama kayıtlı ama şifremi giriyorum açılmıyor ınstegramimda gitti ne olur bana dönüş yapin

  36. Kolay gelsn benm facebook calindi emailimi unuttum hatrlamiyorm kod gondermek icinde eski numaramdi onunlada iletisimim yok nasil geri alabilirim

  37. Hesabımı açamıyorum şifre yenile çıktı yeniledim hala açılmıyor iş için kullandığım hesap.
    İLÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

  38. millet e posstayı unutmuşda ben ne yapacağım. Ben sadece ismimi düzeltmek istedim.metin türk ( Mtn trk ) yapmıştım. benden kimlik isteyen bir mail geldi kimliğimi gönderdim buna rağmen dönüş yapılmadı bir öneriniz varsa lütfen yardım için mail atın teşekkür ederim
    mail : gelgoravm@gmail.com

  39. Sifrem baskasi tarafindan degistirildi. Facebooka kayitli mail ve Tlf eski suan erisimim yok. Kurtarmak icin 3 kisiden guvenlik kodu isteyip yeni mail adresime link gelmesini istiyorum ama gelmiyor.
    Hesabimi nasil kurtarabilirim?

  40. Ya dolandırıcı akrabamızın hesabını ele geçrmiş komedi gibi telefon numarası çıkmıyor şifreyi değiştirdiği için hiç birşey yapamıyorum sizin söylediğiniz herşeyi yaptım olmuyor kurtarma e posta şifresinide hotmail şifresinide unutmuş ne yapacağımıızı bilmiyoruz insanlardan kredi kartı istemeye başlamış magdur durumda yaşlı kadın

  41. Ne mail adresimi ne telefon numaramı kabul etmiyor. Her şekilde eslesen hesap bulunmadı diyor birileri girip butun bilgileri değiştirmiş arkadaşları silmis

  42. slm ben hesabımımı acamıyorum kımlık bılgılerım ıstendı ama hala acılmıyor dunden belı facebookum kapalı lutfen bana yardımcı olurmusunuz saygılarımla

  43. Hesabım calinmistir bayan resmi ile profil yapılmıştır o hesabın kapatılmasını rica ederim

  44. İyi günler ben hesabimi dondurdum sonra şifreyi unuttum bir sure hesabimi görüyordum simdi ise artik goremiyorum ve telefon numarasina ait bi hesap yoktur cikiyor ne yapmalıyım

  45. İyi Akşamlar numaran üzerine hesapbactim sonta dondurdum birsure sonra sifreyi unuttum üst üste yanlis girdim şifreyi hesap kebdi kendine kayboldu numarayi da kabul etmiyor ne yapmalıyım bu durum da

  46. Facebook hesabım hesabın kapatılmıştır diyor 1hazırandan beri ulasamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz

  47. Onay kodunun gönderildiği numaram kapandı şimdi giriş yapamıyorum doğrulma kodu telefonunuza kısa mesaj olarak gelmiştir diyor ama gelmiyor sanırım kapanan hattima gönderiyor ne yapabilirim

  48. Arkadaslar benim hesabim calindi ama eski elpostama ulasamiyorum yeni sifrede alamiyorum ne olurr birileri bana yardimci olabilirmi lütfen

  49. Ben facebook güvenlik kodu aalamıyorum e posta gönderdik diyor ama bana herhangi bi kod gelmiyor llütfen kodu sms olarak aalabilirsem iyi olur saygilar

  50. hesabımı açamıyorum her defasında şifre değiştir denerek yönegeleri takip ediyorum hotmal şifresi değişiyor ma facebook satfamı açamıyorum. Sayfada işlemi belittiğiniz dört sırayı takip ederk yaptığım halde meyil adresimdeki şifrem her defasında değişiyor sonuç bağlanma olmuyor.

  51. Benimde şimdiye kadar actigim bütün facebook lar kapanıp duruyo durduk yere sinirim bozuldu banada bi yardim ederseniz iyi olur

  52. telefon numaramdan faceye giriş yapıyordum fakat hattım başkasının eline gecti yeni şifre almış alınca tabiki yeni şifreyi ben giremiyorum acil yardım istiyorum

  53. Durmadan hesabım kapanıyor yüzünü gösteren resim istiyor dosya seç yazısı çıkıyor resmime tıklıyorum yinede olmuyo lütfen banada yardımcı olun

  54. Nişanlımın eski bi hesabı var e postasını Ve şifresini unutmuş hesap Hale’n var o hesabı açmak İçin ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim

  55. Hesabim kapatildi acilmadini rca edrim tul yoolari denedim olmadi kimlik bilglerimide gnderrdim olmadi

  56. Mail adresime erisimim yok. Bunlara artik erisimin yokmu bolumune tikladigimdada farkli bi secenek vermiyo daha once numaraya kod gondererek kurtarmistim ama simdi numarayada kod yollamiyo ne yapabilirim acil yardim

  57. Mrb facebook hesabim gecici olarak kitleni email adreism telim onayli sifrede geliyor kimlik dogrula diyor onu yapamiyorum yardim lutfen

  58. Facebook eski numara kayıt olduğu için alamıyorum kullanmadığım hattıma şifre gidiyor e postada yok nasl alabilirim lütfen acil yardım edin 😏😢

  59. Hesabım Bir Suriyeli Tarafından Calindi Şifreler e posta değiştirildi Türk Bayrağı Ve Vatan Adına Paylaştığım Bütün Fotoğraf ve bilgiler Silindi ? Lütfen Yardım

  60. Facebook hesabımı buluyorum isim resim herşey bana ait yalnızca epostasi değişik olduğu için şifre alınamıyor bana yardımcı olurmusunuz

  61. Email added in calindi simdi baska facebook aciyorum kapaniyor mesenchymal kimlik concerns me ragmen alamiyorum

  62. Benimde facebook hesabım açılmıyor kimlik onayı istiyor yada cep numarasi kendi cep numaramı girdim olmadı daha önce kullanıldı uyarısı veriyor ne yapmam gerek lütfen bir yardımcı olun

  63. Benim facebook profilimin sifresi kirilikp degistirilmis .Facebook profilimde kayitli e mail adreside yillar once calinmisti.Yani mail adrrsime yeni sifre gonderemiyorum ve hicbir sekilde alamadim ?ne yapacagim ?
    cihangirtanili@gmail.com
    5071221661

  64. BİR ÖNCEKİ YORUMUMDA HESAP DURUMUMU AÇIKLADIM. DÜZENLEME İÇİN TELEFONLA TARAFIMI BİLGİLENDİREBİLİR VE YARDIMCI OLURSUNUZ. TEŞEKKÜRLER.!

  65. Facebook kayıtlı Numaram aktif değil kapalı kullanımda depil başka telefon da giriş yapmak istiyorum olmuyor kodmatik istiyor ne yapmam lazım yardımcı olun lütfen

  66. Benim şahıs hesabım durduk yere kapatılır acilmiyoru nasıl açacağım bilmiyorum lütfen yardım ediniz

  67. Eski facebook hesabım hep güvene alalım diyrek aynı şeyleri tekrarlatıyor.Kısaca virüs mü çalıntı mı var bir türlü hesabımı geri alamaıyorum ne yapmalıyım.

  68. facebok epostaadresime giriş yapamıyorum yardım edin Şifremi nasıl alabilirim kayıtlı tlfon numaram yok

  69. Facebook hesabımın şifresini unuttum yada çalındı emin değilim her ikise ola bilir çünkü face hesabımın parolasını yani şifresini iki hafta önce degistirdim fakat facebook’un uygulaması olan fotoğrafa tıklıyarak oturum acıyodum bu yüzden yeniledigim şifremi hic kullanmadım telim veri kaybı yaşayınca facebook ta oturum açmak için şifre istedi değiştirmiş olduğum şifreyi girdiysemde e posta veya parolanızı yani şifrenizi yanlış girdiniz bilgisi geldi şifre unuttum yaptım yenilemek için şifre yenileye bilmem için gelen kod sifresini unuttuğum e postama gidiyo SMS ile kod gönder ibaresi yok oysa tel nomu facebook hesabıma kanıtlamış ve güvenlik tedbiri almak için tel nomu kullanarak onay kodu yapmıştım başka bi cihazdan giriş yapmak istedigimde telime gelen onay kodunu girmeden facebook hesabımla oturum acamıyodum yani güvenlik tedbiride almıştım şifre değiştirmek istediğim de kodu e posta veya SMS ile kod gönder ibaresi vardı şimdi şifremi unuttum yapıyorum sadece e postaya kod gönder ibaresi çıkıyo karşıma ve diğer seçenek arkadaşlarından yardim al falan gibi şeyler çıkıyo ben hesabıma arkadaştan yardim almak için birini ekledigimi hatırlamıyom ve her zaman SMS ile kod gönder ibaresi varken simdi yok o yüzden emin değilim şifremi unuttum mu yoksa birisi caldımı hic bi şekilde facebook hesabımın şifresini değiştiremedim teknolojiden de pek anlamıyum doğrusu ama yinede araşt8rarak bi çok yol denediysemde facebook hesabımı geri alamadım lütfen bana bu konuda yardımcı olun 7/8 senelik facebook hesabım benim için ozelimden ziyade manevi değeri var lütfen bu konuda bana yardımcı olun Saygılar

  70. ( hayrullahtopcu.45@windowslive.com ) bu adresli face hesabımı dün çaldılar bu hesabımı 9-10 yıldır kullanıyordum arkadaşlarım ve önemli bilgi kayıtlarım ve anılarım vardı hepsini kaybettim. tekrar hesabıma erişebilmem için yardımcı olurmusunuz…

  71. E postanın şifresi yok anlamıyorum, facede kayıtlı olanı numarada kayıtlı değil facemde, bunların olmadığını söyleyince diğerini tuşluyorum saçma bi yabancı yazı geliyor yardımcı olun lütfen acil

  72. Merhaba; çok acil yardımınıza ihtiyacım var biri facemi çaldı dün 1 gün sonra geri verdi şifreyi felan bende şifreyi felan değiştirdim eski mail ve eski numarama kayıtlıydı onları düzelttim facemi dondurdum ve bugun facem yeniden açılmış durumda ama ben giremiyorum mailime yeni şifre olusturdum şifre yenilendi dedi ama hesaba giriş yapmıyor surekli yanlış şifre diyooor. Lutfen yrdım edin bi çok resmim var ve herkesten numara istiyor benim adıma daha kötğ bişey yapılmadan lütfen rica ediyorumm:(

    1. Eger buna devam edeceginde israr ederse hukuki yollara basvuracaginizi hakkinda insan mahremiyetinden dava acacaginizi beyan edin hala israrla devamediyosa arkadasim yasal yoldan bircok hakkin var davaci olunuz …

  73. tahsin gezer isimli hesabımın şifresini unuttum bu hesabı bir arkadaşım açmıştı telefonunmu yoksa e posta üstünemi açmış oda unutmuş çok zor durumdayım lütfen yardımcı olun bana

  74. 10 yıl önce kullandığım bir mail ve facebook hesabı vardı şuan hiçbirine erişemiyorum tüm yolları denedim verdiğim bilgiler uyuşmadığı gerekçesi ile şifre alamadım kod gönderilen telefon aktif değil yeni hesap oluşturun diyor geri alabilmemin bir yolunu gösterirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler..

  75. mail ve facebook hesabıma ulaşamıyorum tüm kurtarma yöntemlerini denedim kod gelen telefon aktif değil yardımcı olursanız cok sevinirim. şimdiden teşekkürler

  76. Cocuklar sifreyi değiştirip unutmuş, telefon numarası kullanılmamakta mail adresini bilemiyorum onay kodu sifreme nasıl ulasabilirim

  77. Telefonumdan facebook a giriş yapamiyorum Türkçe ayarlanamiyor daha sonra tekrar deneyin diyor. Ne yapmam lazim.

  78. MERHABA FACEBOOK hesabim HACK lenmıs fakat mail adresımede sıfrem ıle gıremıyorum. nasıl bir yol ızleyebilirim
    yardımcı olabilir misiniz?

  79. sizin dediğiniz yöntemi denedim ama hala facebook hesabımı geri alamadım arkadaşlar lütfen yardım edin

  80. babamın facebook hesabına erişemiyoruz facebook şifresini mail şifresini hatırlamıyor nasıl bişr yol izleyebiliriz acaba

  81. babamın facebook hesabına erişemiyoruz facebook şifresini mail şifresini hatırlamıyor nasıl bişr yol izleyebiliriz acaba

  82. E posta adresimi hatırlayamıyorum acaba nasıl bulabilirim. Şifremi yenilemem için tek seçenek e posta adresimi bulmak…

  83. Annemin numarasi ile hesabı açtım simdi giremiyorum bu numaraya ait hesap yok diyor e posta da yok hesapta isim yazinca çıkıyor ama giriş yapamıyorum

  84. Iyi günler ben kısa kod işlemini kullanıyordum facebooka girince bana kod geliyordu facemi dondurdum sonra numaramı değiştirdim şimdi giriş yapmak istiyorum ama giriş yapamiyorum yardımcı olabilirmisiniz.

  85. Merhaba face hesabımdan çıkış yaptıp ama geri giremiyorum kod gönderildi diyor ama ne telefona ne mail adresine gelmedi napabilirim bi yardım eder misiniz

  86. slm mrb lar ismim onur 20005 20006 tarıhlerin de kurmustum hesabımı donnurdum tetrar açmak istedim ama yapamadım olmadı baskasının uzerinde gözüküyor hesabım uzerine geçiren sahısada kısa msj attım hesabımı geri verirmisiniz diye benımle alay edercesine konusup vermıyorum dedi fat_man_07@hotmail.com bana ayittir bu hesap eski numaramı gizliyanıtlarımı yazdım ama olmadı çogunu da hatırlıyamıyorum bana yardım cı olursanız sevinirim hayırlı kazasıxz belasız bayram geçirmeniz dilegiyle bayramınız mubarek olsun

  87. merhaba benım facebookumu patlattılar maıl sıfremı bılmıyorum telefonuma gelen sıfreyıde denedım onunlada acılmadı

  88. Merhaba face hesabımdan çıkış yaptıp ama geri giremiyorum kod gönderildi diyor ama ne telefona ne mail adresine gelmedi napabilirim bi yardım eder misiniz

  89. Selam benim mail hesabın ve face hesabımı kurtarmak istiyorum ama bilgileri eksik yazdığımdan hatırlamadığımdan nerdeyse 10 aydır hesaplarıma erişemiyırum

  90. Merhabalar bana Facebook’tan mesaj geldi Arapça yazıyordu o mesajdan sonra Facebook adresime giriş yapamadım.facebook için kullandığım Hotmail 10 yıllık bi Hotmail onunda şifresini hatırlamadığım için şifremi değiştiremiyorum .arkadaşlarından yardım al seçeneğini tıkladığımda ise beni yardım merkezine atıyor sürekli başa sarıp duruyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Samsun telefona samsung telefona aktarma yapıldı fecabook unutulmuş aktarmayı yapan Türkcell bayi bizden kaynaklanmıyor diyor hesabımı nasıl bulacağım selamlar

  91. Facebook hesabımi önceden kapatmistim gözükmüyor du ama yakın zamandan beri gözükmesi canımı sikmaya başladı telefon numaram yeni face ta olduğu için işlem yapamıyorum

  92. Slm hesabım çalındı ama geri alamıyorum çünkü çalan kişi bütün bilgilerimi ve telefon numaramı değişmiş ne telefonuma nede hesabıma yenı kod almıyorum facem şuan aktif olduğu içinde kimlik bilgilrimle geri alamıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

  93. telefon numaramla face açmıştım sonra giremedim tele kod gönderiyo gönderdiği kodu kabul etmiyo tanıdığınız kişiler diyo yazıyom kabul etmiyo ne yapabilirim 05326987131

  94. mrb hesabıma eposta üzerinden ulaşamıyorum telefon da kayıtlı değildi….sana nasıl ulaşabiliriz ekranı gelmiyor.. ne yapabilirim

  95. Adıma açılmış 6adet hesap görüküyor bunların hepisini silmem için ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim saygılar.

  96. Faceboka giremiyorum epostaya kod istiyorum ama gelmiyor bunu bi çok kez yaptım çok yaptığım için gelmiyor olabilir mi başka telefonla veya bilgisayarda denesem olurmu bu çözüm onerirseniz sevinirim

  97. Slm mail hesabimida unuttum şifremide telefon numaramida şifre giriyorum eski şifre diyor alamadim daha yardimci olursaniz saygilarimla

  98. Slm facebook hesbını güvene al diyo numaraya kod yolladık diyo ama o numara kullanılmyo napıcam 🙁

  99. facebook sifremi unuttum bı mail adresım ve telefon numaram varmıydı bılmıyorum hesabıma hıcbı sekılde ulasamıyorum

  100. Benim ismimie birkaç tane hesap açılmış ve bende açtığım hesaplara ulaşamıyorum ve profil resmi gönderin incelikten sonra yardımcı olacağız diyorlar ve ben bu hesapları kapatmak istiyorum tammemen kapatmak istiyorum..

  101. merhaba herkese facebook adresim hacklenmiş ve kurtarıcı mail adresimide değiştirmiş (bunlara artık erişimin yokmu kutusu geliyor benim telefon numaramı kabul etmiyor baskasının telefon numarasını giriyorum fakat diğer sayfaya geçerek güvenli arkadasını sec dıyor o kişilerden size kod gelicek diyor ama guvenli arkadas kim oldugunnu hatırlamıyorum arkadas lıstemde en yakın isimleri yazzdım fakat olmuyor nasıl kurtarabilirim acaba

  102. Facebook hesabım başkası tarafından kullanılmaktadır e posta ma giriş yapamıyorum hesabımin geri verilmesini rica ediyorum.. bana yardımcı Olursanız sevinirim
    Ayrıca hesabımi unuttum yapıyorum fakat e postaya kod gelecek diyor e posta sifre mide bilmiyom telefonuna neden gelmiyor bu kod anlamadim

  103. Kurum adına hesap açmıştım.Kurum adına hesap açtınız uyarısı geldi. Sayfa açtım sayfa çalışıyor hesap kapandı. Hesap için şifre yeniliyorum aşağıdaki yazı geliyor.
    Yardımınız için teşekkürler
    İlettiğiniz belgeleri inceleyip size dönüş yapacağız. Adınızı onaylama konusunda daha fazla yardıma ihtiyacımız olursa, başka belgeler istemek üzere size ulaşacağız.
    6 ayı geçti bir CEVAP yok

  104. Benim facebookumu çalındı cuma günü herseyi güvene almışlar geri nasıl alırım yardım ederseniz sevinirim

  105. Kurtarma için kod geliyor ve hep aynı kod geşşyor kod çalışmıyor diyor ne yapmam gerek

  106. Mail adresim doğrulanmıyor telefon no da kayıtlı değil kimlik ile nasıl doğrulayabilirim

  107. Yıllardır kullandığım face hesabıma ilave olarak yeni bir sayfa açtım.fakat Şifremi unuttuğum için herzaman yaptığım ve sizinde yukarıda anlattığınız yöntemlerden birini kullanarak Şifremi yeniledim ardından bir fotoğrafımı yüklemeyi istedi face bunu da yaptım ancak bu yeni hesapta bana ait hiç foto yokken gittim kendi fotoğrafımı yolladım. Şimdi hesaba giremiyorum sürekli biz fotoğrafı inceleyerek sisin dönüş yapacağız mesajı geliyor. Ne yapmam lazım

  108. telefon numrası ile kaydoldum fakat şimdi o telefon numrasını kullanmıyorum hesabıma erişim sağlayamıyorum lütfen yardımcı olun bana ne yapmalıyım

  109. bende yıllardır face kullanıyordum durduk yere giremedim hesabımı kurtarmak istedim ama güvenilir kişileri sordu bende bilmiyorum güvenilir kişilerimi nerden bulurum acill yardımm

  110. Hiç bişey yokken facebook hesabımı kapattı incelemeye aldı nedeni ne anlayamıyorum

  111. facebook hesabıma mail adresimle gıremiyorum ne yaptımsa ulasamıyorum hesabımı geri almak için ne yapmalıyım acıl yardımınızı istıyorum.Mail adresin kayıtlı degil diyor.Baska hesap actım ordan bakıyom hesabın orda duruyor kurtarmaya gırdıgımdede baska telefon nunarasıyla baska mail adresı gorunıyor orıya sifre gonderiyor bunun cözumunu bilen varmı acil yardım lutfen

  112. Arkadaşlar hiç kurtarma yada giremediğiniz hesaba girmek gibi düşünceniz olmasın.kapanan kapanmış, çalınan çalınmıştır hiç uğraşmayın, bu bilgileri veren arkadaş face profilini bana göndersin bakalım kendi işin içinden çıkabiliyormu. Güvenli şifreyle falan alakası yok.face her kullanıcıya bir kodlama veriyor bu her profilde mevcut giriş için isme o kodu yazın ve şifresini 10 – 15 defa hatalı girin sistem o profili otomatik olarak bloke ediyor ve gerçek kimliğiniz olduğu için oda bloke oluyor ve size düşen yeni hesap açmak buda karışık çünkü gerçek bilgiler bloke olduğu için sizi sahtecikiğe yönlendiriyor.yapmanız gereken size en yakın bir hesap açmak ve arkadaşları bulmak ve diğer hesabınızı silmelerini istemek.face buna karşı önlem almıyor çünkü dünya geneli kullanılan bir uygulama ve bu sayede üye sayısı hızla yükseliyor. Bir hesap gitti birini açtım derken giremediğim 5 hesap oldu ve giremediğim için iptal edemiyorum. Sadece ben 5 üye kazandırdım. Face güvenli değil

  113. Hesabımı güvene alma adı altında Facebook hesabımı incelemeye aldı . Bu kendi hesabım resmimide gönderdim . Açılsın lütfen

  114. ama benim adres ve telefun nomaram uzerine kayitli deyil ve sifremi kaybettim hatirlamiyurum nasil sifremi bolurum

  115. Facem açık ama giriş yapamiyorum şifreyi değiştirmişler ben aytaç çetin
    Hesab murat çiftçi olarak çalınmış

  116. Ne kadar saçma eksik yetersiz boş bir rezalet şak diye alılor hiç sebepsiz fesbuk hesabınızı kapandı ulaşılamıyor saçma sapan sonra bir aylarca bekletip yok sandığınız madem buldunuz haberiniz ver niçin gerekeni yapmıyorsunuz icraat olarak cevap verin öylesine diyilhesap teşhirde ve ulaşılmılor muamma geziyor hesabınız aslı yok eeee o halde niçin insanları yanıltıp mağdur ediyorsunuz olmaz böyle bir kepaçelik kahroldum rezil ettiniz be yere batsın fesbukunuzda kendinizde nerden girdim girmez olaydım yok böyle bir iğrençlik nefret ettim artık yok yardım merkezi sorun bildir yalan hava civa hiç bir halt yok milletle dalga geçiyorlar ööööyle öküz gibi sadece bakıyorlar ne ararsan var her pislik müdahale yok bilmeyerek giren insanada türlü türlü dalavera çevirilorlar deymez hiç kimse girmesin başını derde sokmasın resmen kanser hastalığı o kadar

  117. Hesabım çalındı hiçbir şekilde yardımlarınız ise yaramıyor.eposta adresime ulaşamıyorum şifrem degistirilmis.profilimi başkası kullanıyor..bunun bir çözümü olmalı ..iki gündür uğraşıyorum ve sonuç alamiyorum..arkadaşlarım profili şikayet ettiler kapansın diye.kapatnmiyorda geride alamiyorum..gelişen teknolojide bu kadar zorlastirilmamali mağduriyetimiz…

  118. hesabım ele geçirilmiş şifresi değiştirilmiş giremiyorum denemeler sonunda çok fazla kod denediniz daha sonra yeniden deneyin diyor bu nasıl çözülecek

  119. feysim çalınmış ne yaptıysam giremiyorum kurtarmaya çalışınca çok fazla kod denedin daha sonra yeniden dene diyor bu sorun nasıl çözülür

  120. Hesap acmadan kapatsaniz keske herkes te bu sorun benim 5 yıllık hesabim kapatildi yeni aciyorum aynen kapatiyo facebook u kendisini nereye şikayet ediyoruz bi uyari verilir be

  121. benim 2010 yılında kullandıgım hesabımın şifresini unuttum 5 yıl boyunca hiç giriş yapamadıgım için mail adresimede giremiyorum bunu ger alma yöntemim var mı?

  122. Merhaba iki yıldır kullandığım bi hesabım vardı çalındı ama numara bi arkadaşıma ait olduğu için hesabıma geri ulaşamadım. Tekrar hesap açtım ne yazık kendi numaram üzerine oğlumun hesabı vardı aynı numaraya açtığım için hangi yolu denediysem oğlumun profili karşıma çıktı. Şimdi hesabıma giriş yapamıyorum yardımcı olurmusunuz

  123. Başka yerlerden giriş yapıldığı için Hesabımı dondurmuştum sonra yeniden açmak istedim şifreyi yenileyebiliyorum ama kodmatik kodunu girmeden adresim açılmıyor. Gel gelelim ne yaptıysam kod da gelmedi Facebook formunu doldurup kimlik fotomu atmama rağmen. Haftalardır sonuç alamadım

  124. Faceme giremiyorum acil yardim sifrem bi anda degistirilmis e postama giremiyorum bi kac kez kod gondermis daha sonra kodu giremedigim icin facebook beni engellemis ne kadar surer bu engelleme lutfen bilgi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Kapalı

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün